lostinyouth

Colour da haiir

Publicerad 2009-08-21 17:59:44 i Vardagligt

I onsdags var de den första "riktiga" skoldagen :P Den va väl rätt så okej ^^  När dagen va slut så gick jag till tandläkaren o lilla Achmed följde meed ;D Haha vi satt typ utanför tills jag skulle in. Jag trodde jag skulle dit halv men de visa sig att de va tio över 4 -.-' Så där satt jag i väntrummet ett tag. När de väl var min tur så börja dom sin procedur :P De skulle sätta på plast på nåra av mina tänder som jag hade början till hål i. När de väl var slut så gick jag hem men hör o häpna så hade pappa gått i väg o inte lagt ur nykeln o jag hade inte nån med mig x) Så där fick jag sitta i typ lite mer än en halvtimme. Haha egentligen skulle Hanna o jag färga mitt hår men eftersom jag inte var inne o jag kom hem så sent så tänkte vi att vi kankse skulle ta de nån annan dag. Men pappa kom tillbaks precis då så jag skulle ringa henne när jag kom in, och då sa Hanna att skitsamma vi färgar ditt hår iaf :)
Så hon kom farande på sin moppe o va stack ner till Sminkshopen. Men de skulle stänga så vi hann inte bestämma nån färg så vi gick in på Ica. Vi gick förbi där vid färgerna o Hanna ba slumpvis petade på en o sa den här blire! Och sen när man kolla närmare på den va den faktiskt fin ;D haha så den blev de! En varm mörkbrun typ.
Hemma hos henne färgade vi då mitt hår o de gick som på en dans ^^ Och självklart såg vi på Top Model xD När allt var färdigt o håret va ursköljt o torkat så gick jag då hem.

Jag orkar inte lägga upp nåra bilder nu men de kommer snart! :))

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-21 19:45:50

Skojigt var det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela