lostinyouth

Das Utter day!

Publicerad 2009-08-12 23:05:56 i Vardagligt

Efter jag hade ätit mat så stack jag till Uttern :D Vi fixa bl.a smilisen som ni ser längst ner i inlägget o texten x') Hähä o sen bunkra vi upp oss framför Tv:n (chockerande, jag vet.) och titta på Tyra Banks show ^^ Som handla om relationer o en massa sånt haha mkt intressant ;)  Sen blev de dags för Top Model och sen typ halva Projekt Runway för vi skulle åka o duka på Frälsningarmén. När de va fixat så följde jag med Hanna hem igen o vi såg på den sista delen av Projekt Runway o åt mackor ^^ Sen sjöng vi opera haha myycket vackert vill jag lova! Och sen körde vi tennis med rösterna på Sing Star x') Fy va vi garva haha, och sen blev de dags för lilla mig att gå hem =( Men vi ska nog gå promenad i morrn igen ;D Och åka ner till kyrkan o se lite på låtar :)





Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-13 12:54:59

Hehe skojigt värre du! ^^

Postat av: ff

Publicerad 2009-08-13 14:04:02

Postat av: Frida

Publicerad 2009-08-13 14:04:21

Vill du göra mig den tjänsten att bli medlem ! :)

Jag vill se om det funkar ! :P

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=189933

Postat av: Maiia

Publicerad 2009-08-16 17:38:09

Håhå, ytterst trevligt! XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela