lostinyouth

Go me it´s my birthday!

Publicerad 2009-08-21 18:22:10 i Vardagligt

Jahopp idag fyller man då hela 17 år. Usch va gammal jag är XD haha nemen jag vaknade iaf imorse typ vid 9 kankse o sen vid halv kom mamma o pappa  sjöng x') sen fick jag en massa presenter hähäh och sen fixa jag mig iordning och sen bar de av till skolan. De va väl en rätt så nice dag t.o.m klassen sjöng för mig xD jäätte vackert haha. Sen så när vi hade So så sa Jennifer till Kerstin att jag fyllde år så då sa hon att vi skulle samlas vid caffan o sen fick vi välja nåt från caffan ;D Söt va hon ^^  Själv tog jag en twister x') Sen satt vi ute o åt ;) Och sen var typ arbetsdagen slut :p På sista lektionen gjorde vi inte ett skit hehe o sen sluta vii :)

Om ni är intresserade av vad jag fick så kommer de här x') :
3 dvd
plattång
5 st böcker
blommor
trosor x')
typ en grej som man kan ha ljus i xD
grejer till min servis ^^ Tills när jag ska flytta hemifrån haha
scrapbooking kit från Aliciia
en puss av Tindra X'D
o ja, de va säkert nåt mer men minnet är ju inte som de ska längre.. hahah xD Ne men de va fina presenter iaf =)

Kommentarer

Postat av: HAnna

Publicerad 2009-08-21 19:44:18

EOHU, grattis grattis! ^^

Postat av: Lillatanta

Publicerad 2009-08-21 22:48:30

Jipp hipp hurra för Lilla stora Jossan och i dag. grattis och kraaaaaaaam från hannas mamma

Postat av: cissi

Publicerad 2009-08-22 13:53:16

du har fått hundra tankar och lyckoönskningar av mig också!^^ Grattelattis^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela