lostinyouth

Ledig dag.. inget att göra

Publicerad 2009-08-24 22:54:44 i Vardagligt

Idag var man då ledig från skolan :D Frö er som har missat de så ska våran klass va med på Kick off läger för ettorna ;P Skiit kul.. -.-' O vi är indelade i 2 grupper så den första gruppen är där idag till onsdag o sen är våran grupp. Så idag o imorrn är ja o min grupp lediga :) Ajja, dagen har varit ganska så trist :p Har inte kunnat hitta på nåt att göra.. fast de finns mkt man skulle kunna göra har jag inte gjort de iaf. De har inte ploppat upp i min hjärna.. blää va jag hatar trista dagar >_< Och idag sken solen ute tror ni man släpa sig ut då? Nej, man sitter här inne o ruttnar bort -.-  Seriöst  va finns de o göra i en lägenhet som är skit tråkig? INGET.
 
När jag blir stor ska jag flytta till ett fint stort vitt hus o jag ska ha en stor trädgård med grönsaksland där jag ska odla potatis, morötter, ja allt möjligt! Jag ska ha en massa fina knotiga äppelträd o en hängmatta mellan 2 av dom :) Inomhus ska de va vita väggar o dekorationen ska gå i färgerna blått, rött o vitt. Jag ska ha en massa ljus överallt. Och i köket ska jag ha en köks ö o där ska min stilige prins stå o laga mat till mig x)
De är typ mitt drömhus ^^ Och ja de ville ni ha reda på så ni vet vart jag bor om ni ska komma o besöka mig nån dag ;D haha

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2009-08-24 23:13:58

dream on, baby ;) haha!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-25 09:43:58

Postat av: HAnna

Publicerad 2009-08-25 09:44:59

HEhe förra kommentaren blev lite fel X'D (A)



Men vaddå, klaga inte! VI andra får liiiiiiiiiiiiiiida oss igenom en llåååååååååååång skoldag med tvååå lektioner med Christina Westling! HALLÅÅÅÅÅ!!! GAAAH, men sen ska vii va! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela