lostinyouth

Sista sommarlovsdagen! ;o

Publicerad 2009-08-17 21:12:30 i Vardagligt

Hopp idag äre sista sommarlovsdagen >_< Men kunde inte spenderats bättre än med min kära Utter ;) Typ vid kvart i 3 lr nåt så stack jag till henne och vi såg på Tyra Banks show x') De hade fantasi makeover och så gick vi ner o koka kaffe (!!) chockerande.. jag vet^^. Och så såg vi slutet och sen Top Model o Projekt Runway :D
Hahah Austin i Projekt Runway XD

När de trevliga programmen var slut så börja vi laga köttbullar ^^ Exemplariskt goda blev dom ;D vi lr rättare sagt jag tog en massa kort under matlagningen mkt fina blev dom haha. När alla va mätta o belåtna gick Hanna o jag upp på hennes rum o tog lite mer kort o ja, en del finare än andra om man säger såå ;p Och sen ladda vi ur alla korten o vi fick oss ett gott skratt lr Hanna iaf haha de va nämligen en utomordenliiigt FUL bild på mig -.-' Som hon vägra att ta bort dessutom >:@  Men men hehe och sen gick jag då heem :P
Och imorrn börjar tortyyren x( Men Elvira är ju ändå där :)) Hehe nej nu ska jag ut med vovvään!

Kommentarer

Postat av: Tant Anette

Publicerad 2009-08-17 23:05:17

Köttbullarna var verkligen suveräna, tack tack kom snart tillbaka och laga mat med Hanna

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-17 23:08:00

HAha X'D het är han VERKLIGEN ^^ särksilt som Jays modell x'3 Hehe. kommer lägga in den där bilden på min blogg bara så att du vet! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela