lostinyouth

Sundaii

Publicerad 2009-08-31 19:36:32 i Vardagligt

I söndags vakna jag vid halv åtta haha bara för Hanna var uppe o rände x) Sen somna vi om o sov till halv 10 kanske då steg jag upp o klädde på mig (jag hade ju en hund som måste ut :P) Så jag gick ut medans Hanna var inne o kolla på de där programmet som man kan beställa saker från hah akommer ej ihåg namnet ^^ Men de såg vi på ett tag haha sen kolla vi på That 70´s show :DD Och där låg vi haha o lata oss till 2 typ hahah xD


Då tyckte Hanna att de va dags för henne att åka hem o jag blev lämnad ensam :'( haha jag tittade på den där dokumentären om MJ men den var bara om hans hus o blabla så den va inge kul hehe och sen avsluta jag kvällen med att se på den sista filmen av Sagan om Ringen haha som gick på trean ^^  Och sen gick jag då o la miig :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-01 22:57:31

DEt var faktiskt VÄLDIGT intressant. Det var sån där Cheer cover eller va det heter å sån där "träningsbälte" X'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela