lostinyouth

This Wind Is Blowin My Mind

Publicerad 2009-08-16 18:28:56 i Vardagligt

Jahopp, antar att jag ska skriva ett litet blogginlägg :p Men har ingen aning om VAD jag ska skriva.. Har gjort absolut ingenting idag haha. Men jag har faktiskt diskat! Sen resten av dan så har man lyssnat på *trumvirveel* haha ni vet säkert om ni känner miig XD (A)
Naae.. vad ska jag skriva? :S Äsch. jag lägger in en bild istället :p en bild säger ju mer än 1000 ord säger dom så de är väl passande ;)

 
Jag måste verkligen färga håreet! :o

Kommentarer

Postat av: Words by Saga

Publicerad 2009-08-16 19:46:27

Jag mår bra, hur mår du :) <3

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-17 00:36:47

Nej nej du är ju fin som du är lilla Jossan ^^ Föresten så är du söt på den där bilden. Skulle skriva det igår också så du inte blev lessen när jag skrev sådär men hann inte. Hoppat inte du blev letten eller nåt? :P Hehe



Vilken färg skulle du ha isf? X'D Jag är ju alltid frivillig på att färga ^^

Postat av: Words by Saga

Publicerad 2009-08-17 18:35:23

Jaa :/ inte så kul när det är såhär kallt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela