lostinyouth

Booring Sunday..

Publicerad 2009-07-27 11:50:29 i Vardagligt

Igår så vakna man vid 10 typ och gick upp då. Mamma o pappa hade bestämt sig för att åka till Lunddalen o gå en promenad med Tindrus så Alicia o jag följde också med. Jag skulle gentligen springa meen de blev inte så mkt av det ;) När vi börja gå till bilen vart jag så otroligt sugen på blåbärspaj (?) så jag bestämde mig för, hör o häpna gott folk, att göra en blåbärspaj x) Så när jag kom hem så börja jag leta recept o lite sånt. Såklart hade vi inga blåbär men jag fick ta bär från ett sånt här Smoothies paket :p Men liite blåbär fanns de i iaf ^^ Sen så hade vi inga havregryn så jag fick ta vetekli :S Ajja, resultatet av denna paj blev inte bra enligt mig.. nästa gång ska vi köpa havegryn o bara blåbär x') hähä sen resten av dagen var bara trist x')

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-07-27 11:56:08

jag tycker att den vart lite god iaf (a) (y) :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela