lostinyouth

Harry Potter ^^

Publicerad 2009-07-22 11:35:21 i Vardagligt

Igår va såg man på Harry Potter o halvblodsprinsen med Hanna o Maria :DD Tyckte filmen var mkt bra och rolig x) Mkt kärlek var de iaf haha men inte så jätte mkt om halvblodsprinsen tyvärr ;( Men helt klart godkänd ^^ Haha bakom oss satt de tjejer tror jag, de måste de ha varit och babbla typ hela tin. Och sen vare en scen som skulle va läskig o dom ba oh fyy va äckligt! Neej! o en massa medans Hanna, jag o Maria satt o garva åt den XD Tyckte de va lite kul haha.
Sen så åkte vi hem och alla lr iaf Hanna verkade fortfarande va inne i filmen för hon lekte trollkarl med ett sugrör x'D söt ^^ vi hade iaf mkt kul på vägen hem o vi flumma hela vägen hem haha.
När vi var hemma så satte jag mig o läste tidningen haha och där stod de att Blanket (Michaels son) hade frågat sin gudfar vart han pappa var och om han var på semester. Man ba naaaw ;( Tycker så synd om honom..
Sen så såg jag på nån film på trean :P Som Freddie Prince Jr. va med i x) (han som spelar Fred i Scooby Doo :P) hehe och sen gick jag o la miig^^.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-22 13:14:58

-EXEPTIMUS! peka med trollstaven



Haha det var skitskojigt jue X'D Vi ägde. Jag är uppgraderad till GULDTROLLKARL nu! SLå det du! :D Ingen silvertrollkarl här längre inte..



Hehe HAN E SNYGG! :D Freddie Prince Jr. Va det den där filmen där han spelar baseboll? :)

Postat av: cissi

Publicerad 2009-07-23 21:51:40

jag har också sett harry potter nu! jag började nästan gråta typ 2 ggr och när harry och dumbledor va i den där grottan och handen kom och tog tag i harrys hand, då ryckte hela biosalongen till XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela