lostinyouth

bränd!

Publicerad 2009-06-16 16:50:07 i Vardagligt

Idag var jag då på sommarjobbet ^^  Vi körde brännboll, lärarna mot ungarna x) Gissa vem som varva varje gång dåå hahah lärarna vann xD 
Asså jag får inte ut de där äckliga bilderna på tvättbjörnarna från igår asså ;(  Skäms seriöst för att va människa x(  Jag funderar faktiskt på om jag ska bli en sån där som räddar djur. Liksom jag älskar djur o jag vill att de ska ha de så bra som möjligt. Så de är ju en tanke (: De skulle va kul, lr asså inte kul att hitta plågade djur men att rädda dom, göra dom friska igen. Känna att man gjort nåt bra ni vet. :) 

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-06-16 21:30:43

skrytlagomdå :L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela