lostinyouth

Ge mig pengar nu, tack! :)

Publicerad 2009-06-29 19:04:06 i Vardagligt

Har kollat på Monki´s hemsida o hittade fina saker ;D synd att de är så dyyrt där =( Men får la vänta tills mina jobb pengar kommer ;) Och jag kan inte ladda upp dom så ni får inte se på de underbart vackra kläderna xD

Nu har jag bara hela 4 dagar kvar på jobbet :p ska bli jätte skönt med liite sommarlov iaf. Har bestämt mig för att de första jag ska göra när jag får min lön är att köpa en IPod x) Som de ska funka att ladda in musik från datan på -.- Hehe sen blire shoppa av!! 8'D

Nån som vill va med mig de här sista dagarna jag är i Finspång? :D (jag åker på semester på lördag :P) hihi

Nej nu ska jag nog gå ^^ Puss puss

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-06-29 21:41:02

va glad att du har pengar:O jag har bara 400kr på hela sommarlovet

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-30 00:16:20

Jag har ju sagt massa gånger att ja vil va me dig! >.< CALL MEEEEEEEEEEEEEE! men du Jossan, börja inte planera för att shoppa FÖR mycket. Jag har inte glömt bort den där TWister-glassen du lovat mig! ^^

Postat av: alicia

Publicerad 2009-06-30 11:31:23

unnaryd.

Postat av: alicia

Publicerad 2009-06-30 11:31:58

unnaryd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela