lostinyouth

Ingen rubrik

Publicerad 2009-06-05 16:32:12 i Vardagligt

Japp den rubriken fantiserade jag ihop alldeles själv ;p haha nemen idag hare vart chill med Jennifer o Elvira mest ^^ Sen efter bilden så gick jag till dagiset och skulle typ säga hej då o allt :P haha eftersom jag var sjuk de två sista dagarna ;/ Men men de va inte så många barn där men de fick iaf en varsin glass till efterrätt och så lämna jag kvar hela kartongen där x) Jag är så givmild haha men nu är väl den största stressen över iaf i skolväg sköönt! Fast måste ändå göra två prov jag missat.. *puh* men de ska jag klara av ;) De känns verkligen inte som om de är sommarlov snart ;o De är inte klookt haha nästa vecka kommer bara svischa iväg ^^  Hoppas jag är någorlunda frisk då iaf hostar fortfarande as mkt o är täppt pluus att jag har de där irriterande locket för örat kvar!!! >.< Men de försvinner snart hoppas ja. Skitjobbigt äre att hosta på kvällen när man ska lägga sig ;o Då hostar man dubbelt så mkt! Kan inte sova bara därför -,- Nej nu ska jag icke trötta ut er x) Så Bye!

Och Hanna du SKA leka med mig på måndag vare sig du vill lr inte ^^ mohaha nej men om du absolut inta kan får du kontakta mig xD så får vi bestämma en ny tid haha (;

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-07 00:12:24

Jag VILL va med dig på måndag. Men jag slutar vid fyra och måste nog träna på det där skitans Kemiprovet på tisdagen.. Jag vet inte hur vi ska göra >.<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela