lostinyouth

Lite hipp o happ

Publicerad 2009-06-22 19:00:29 i Vardagligt

Nu har jag laddat upp bilderna från Örebro ^^ Faast de är jätte nåra *_*  De kommer här nedan ;)

Idag börja då den andra veckan på fritiset ^^ Tycker de är kul att va där fast de inte finns såå jätte mkt att göra. Idag passa jag också på att sola lite eftersom de va jätte varmt idag :DD Men de sluta med att jag är röd på armarna o i nacken x) Men de vare värt. Fast de skulle inte sitta fint med lite sommarlov nu ;/  Ska gå upp kl. 7 nu den här veckan för att jag ska ta igen Midsommarafton eftersom de va stängt då. Men jag får la skylla mig själv för man behöve inte ta igen men då får man ju inte heller alla pengar så jag får väl stå ut ^^  Nej nu ska jag sluta babbla o lägga upp lite bilder :)

Hanna <3
Cissi <3
Picknick <3 ^^
Måsen kom o hälsa på ^^
tycker den här blev cool x)
Me likes this photo ^^ <3

Sanni<3
Fredrik<3

Hehe har inga bilder på dom tyvärr ;/ Lr Sanni men den tror jag inte jag får lägga upp så :p De måste ju iaf nämnas :D

Kommentarer

Postat av: Sanni

Publicerad 2009-06-22 23:39:54

Hiii.. Du är så bra, Och det var ju sjukt trevligt där.

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-22 23:54:43

Duktiiiig Jossan å inte skriva "haha" en enda gång i detta inlägg! :D <3 Hehe.. det var så skojigt<3 Vi måste vara MASSOR nu på sommarlovet. Synd att du jobbar :'( Hehe vad jag ser koncentrerad ut på sista bilden X'D Se upp så att jag inte ramlar! ^^ Hihi fina bilder<3 (alla utom de med mig på :P)

Postat av: fredrik

Publicerad 2009-06-23 18:58:54

mohahha. trevliga foton. gillar också den där vatten bilden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela