lostinyouth

Måndag

Publicerad 2009-06-08 19:58:16 i Vardagligt

Idag hare varit en ganska slapp dag :P Börja vid tio med BKF och fick reda på att man ligger på VG ^^ haha ska lämna in ett till arbete jag missat när jag varit sjuk :)  Sen skulle vi till Bruksparken o prata om Godis och Kraftloppet som vi ska ha den 15 augusti -.- Men men tråkigt vare iaf o kallt ;o Säkert bara för att Elvira o Jennifer inte var där x) haha nemen jag orka inte ta på mig tröja om sanningen ska fram ^^  Sen dela vi ut reklam och sen bar de av till skolan igen där vi hade engelska. Vi prata betyg där också o han tycker jag ska satsa på ett MVG ^^ Och som alla andra lärare har tjatat om i typ 927238 år att jag ska va mer muntlig på lektionerna. Egentligen är de ganska dumt mot mig själv att jag inte är med muntligt eftersom en del av de handlar ju om att va muntlig ;/ Och liksom typ alla lärare säger att de tror jag kan mer än vad jag visar så bara för att jag sitter där tyst som en vessla så når jag inte riktigt upp tilld e betyg jag vill ha >.< Men, i tvåan dåå blire andra bullar! *gnugga händerna mot varann*  Ajja, sen efter engelskan så sluta vi och jag gick hem. Så har jag typ suttit o spelat gitarr hela tin ^^ Jag kan Halleluja någorlunda och nåra andra sånger så de är nice! :D Nej nu ska jag lira lite till på min gura x) Ciao!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-08 21:40:24

Precis samma sak som de säger till mig!! >.<

Postat av: cissi/cicci

Publicerad 2009-06-09 13:15:09

så säger lärarna till mig med:O jag tror att dom har ett kasettband i huvvet som sätts på när dom ska prata betyg.. för visst säger dom samma saker varge år?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela