lostinyouth

Örebroo!!!

Publicerad 2009-06-21 16:34:58 i Vardagligt

I torsdags åkte Sanni, Hanna o jag till Cissi i Örebro! :DD (Fredrik åkte inte med för han hade inte fått tag på nån biljett..) Ska berätta lite kort vad vi gjorde ^^
Torsdag: VI kom fram och vi gick hem till lilla Cissi ^^ De var lite spänt i början men de blev bättre efter ett tag ;) Vi åt pizza (JÄTTE GOD!) hehe och så satt vi o samtala lite. Sen på kvällen bädda vi och så prata vi en maaaassa minnen xD Vid halv tre släktes lampan ^^
Fredag: Vi vakna vid 11 och vi åt frukost o började göra oss iordning. Men vissa personer tog typ 2 timmar på sig att göra sig iordning så vi kom nte ut förräns vid 2 lr nåt xD haha vi gick först till Stadsparken och vidare till Centrum. Men inget var öppet så vi köpte dricka o jordgubbar :D Sen gick vi hem. När vi va typ halvvägs så började de regna jätte stora droppar som sen blev hagel lite kul faktiskt x) Jag var då en riktig gentleman o gav min munkjacka till Cissi. Haha och sen när vi hade gått ett tag så kändes de som om nåt saknades och jag lite halvt hysteriskt: Var är min munkjacka!!?  haha Cissi börja då garva o jag kom på att hon hade den  haha sen när vi kom hem börja vi göra iordning mat tills Jimmy skulle komma och alla blev typ nervösa lr iaf jag hah sen så kom han o de kändes också lite stelt men vi börja äta o då blev de bättre x) Typ alla blev flamsiga o vi satt o garva hela tin xD Vete sjutton va de va i den där saften som Cissi bjöd på men.. haha sen vid halv 10 så följde vi med Jimmy till busshållsplatsen och sen gick vi hem.Vi plocka också 7 sorters blommor o la under huvudkudden. Haha jag drömde om nån med mörkt hår som man inte såg ansiktet på och Fredrik xD
Lördag:Vi vakna vid 11 igen men den här gången kom vi inte ut förräns vid halv 3 haha då gick vi till Stadsparken o hade picknick ^^ Mkt myys. Sen börja de regna lite så vi bestämde oss för att kolla på rosenträgården o sen gå hem. Sen vänta vi på Fredrik ^^ Sen kom han o vi börja göra iordning mat o så satt vi ute o åt o garva som vanligt xD Sen gick Sanni,Hanna,Fredrik o jag ut o gunga i lekparken haha o sen gick vi in o kolla på The day the earth stood still. Och sen början på Sagan om Ringen ^^
Söndag: Vi gjorde oss iordning o börja packa. Vid tolv åkte Fredrik hem och vi gick o köpte glass och åt den i lekparken x) Sen gjorde vi inte så mkt mer o sen vare dags att ta farväl ;( och nu är man hemma :P

Känner att de här blev ett mkt långt inlägg men hoppade faktiskt över en massa också ^^  Men nu ska jag äta bye!

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-06-21 21:25:54

jg läste hela nojd ^^

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-22 00:06:28

Det var skojigt! :D <3 men ursäkta Jossan men skriv inte "haha" i varenda mening X'D JAg höll på att bli galen när jag läste det ^^ hihihihihihihihiihhihihihihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela