lostinyouth

Orientering och Hanna :)

Publicerad 2009-06-11 16:03:25 i Vardagligt

Idag var man då på Torstorps motions central o orientera -.- Gick med Jennifer o Elvira vilket gjorde de roligare ;) haha fick bara ett fel men de va en lärares fel för hon peka fel på kartan xP Ajja sen när vi kom tillbaka så vänta lilla Hanna på mig ^^ Så satt vi o prata lite innan mamma kom o hämta oss hehe. När Hanna hade duschat o allt de där så kom hon hit o vi såg på Tristan o Isolde, himla bajs film -.- Vf ska jämt den snygga dö!!? Lr den man tycker mest om? De va ingen rolig film.. Sen så baka vi kladdkaka haha den blev perfekt ofc ;) Så såg vi på en annan film Cast Away. Som var rätt okej fast de inte var så mkt konversation ^^ Och den var också sorglig på sitt sätt men de va iaf ingen snygg som dog :p Och sen när Hanna gick hem så kolla man på fotbollen såklart ;) 4-0 till Sverige :D Och gissa vem som gjorde första målet dåå ;) haha Kim ofc! Då blev jag glaa.  Sen när de va slut så gick ja o la mig haha as trött ju ^^


Hanna jag tänkte på en sak haha tro de lr ej xD Men i morrn kanske vi kan färga mitt hår? (A) haha om du har lust alltså :P

My hair looks like crap..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 21:00:41

Haha yääh :D Det låter superbra! =) Det tycker jag VERKLIGEN att vi ska göra! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela