lostinyouth

solen lyser, himlen är blå

Publicerad 2009-06-17 16:32:10 i Min musik

Nu har de gått ännu en dag med de söta små barnen ^^  Trivs faktiskt bra där ;) haha jag o en lärare gick för att plocka blommor till midsommarstången idag x) Kan ju säga att jag verkar inte vara menad att va ute i skog o mark haha hon plocka typ massa åt gången medans jag undersöte en efter en för att se om de fanns nåra äckliga kryp lr spindelnät på ;s xD  Så de gick ganska långsamt för mig (A) Sen gick vi in i skogen för att kolla lite o de va massa flygfän överallt ;S Blää känns fortfarande som om de är nåt som kryper på kroppen ;o De är nog de värsta med sommaren, alla insekter o grejs. Hehe sen hare varit ganska lugnt och inte hänt så mkt.

Jag längtar tills i morrn ^^ Få komma bort från Finspång ett tag (!!!!!) ska bli skönt ;) Och samtidigt få träffa Cissi igen o mina kära små vänner (:  De är mucho kul. Nej nu ska jag ta o göre nåt annat bye!
 Haha tycker denna låt är mkt kul xD Den är lite klitschig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela