lostinyouth

Sweeny Todd

Publicerad 2009-06-16 20:04:27 i Vardagligt

Idag lekte jag med Hanna ^^ haha vi drack kaffe (ovanligt?) och såg på film ;) Sweeny Todd :D Haha Hanna satt mest o gömde sig söt är hon x) Men innan vi såg på film så samtala vi lite haha känns som om vi hade mkt att säga ^^ Hannas brorsas kompisar hade visst sett mig på Nice o jag hade druckit o en massa hahah xD Kan ju då tillägga att jag inte dricker ;) haha sen så mobba hon mig för jag upprepa de hon fråga typ:
H:Vad gjorde du i torsdag?
J:Vad gjorde jag i torsdags?
hahah jag härma nåt mer när hon fråga men de har jag glömt va de va ^^ Och så samtala vi såklart lite om Twilight-böckerna  :) Jag var lite förvirrad haha men de var kul ^^

Det känns som om jag typ inte kommer ha nån tid att va med nån ;S Lix, jag slutar halv 4 varje dag. Sen ska man cykla hem de tar kankse 10 min. Sen ska man äta nåt o då är klockan typ över 5 o sen äre inte mkt tid att va på :S Och efter de här veckorna åker vi till Unnaryd i en vecka och sen direkt till Blekinge och vi kommer inte hem förräns den 15 juni. Men såklart de finns ju helger så de får bli dom som blir uppbokade ^^

Och för att avsluta detta inlägg så sken solen idag!!!!!!!! :DDDD De va jätte varmt o skönt o jag passa på att va i solen ^^ Fast de belöna sig att jag har fått bonnbränna och är röd i fejset >.<  haha fast när solen försvinner blire kallt ;( Så än äre inte RIKTIG sommar.. Men vi får hoppas att den kommer snart :)

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-06-16 21:31:59

är den filmen bra? johnny depp <3 BONDE!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-17 00:33:26

HAha Asg vi skrev typ samma sak i våra inlägg x'D hähäähähä men det var ju mycket roligt Jossan ^^ DU å jag måste vara VARENDA kväll! bara så att du vet det! ^^ vi ska vandra omkring i slottsparken vid 12^^ på natten

Postat av: cissi

Publicerad 2009-06-17 13:21:02

så är det att jobba lille josefin. det är bara att vänja sig

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-22 00:08:26

8st "haha" i detta inlägg X'D 7 av dessa va i den första biten X'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela