lostinyouth

:D

Publicerad 2009-03-30 17:20:49 i Vardagligt

Okeej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen har ryyck xD Men idag var en bra dag för att vara måndag mkt bra dag faktiskt ;) Ehm, jag har bestämt mig för att ägna lite mer tid åt bloggen än bdb -.- Har tröttnat lite påt. Ajja, nu sitter man o lyssnar på Love is my drug <33 Aas bra!! Och beroendeframkallande ^^  Haha känns som om jag har egentligen MASSA att skriva men jag kommer inte på nåt x') Lr jo en sak men den tar jag inte häär mahahah och på onsdag har man historia prov kanske lite vääl mkt att plugga på ;S Hälften kommer väl inte ens va med så det känns ganska onödigt men men .. önska mig Lycka Till! xD

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-30 20:18:22

det betyder otur att önska någon lycka till men jag önskar dig det ändå^^ puss

Postat av: cissi

Publicerad 2009-03-30 20:18:55

de va jag som skrev det innan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela