lostinyouth

GE MIG!!!

Publicerad 2009-03-02 16:51:07 i Vardagligt

Seriööst jag tror jag har drabbats av sommar sjukan lr åt O_o  JAG VILL HA SOMMAR!!! NUUU!! Visst nu är det bara 3 månader kvar tills sommarlovet men det är ju en evigheet tills dess! ;o  Jag längtar efter att få bada, sola, gå i tunna kläder, gå barfota, slippa tänka på allt som har med skolan att göra .. ååhw blir galeen snart O.O Men den här sommaren ska jag vara ute så mkt som möjligt, bada så mkt som möjligt och verkligen ta tillvara på sommaren. Och Sanni vi gör våra utflykter till Sturesjön va? ;)  Och så vill jag att någon dag ska det spöregna typ skiit mkt o så ska man springa ut i bikini ^^ *suck*  men men man får la hålla ut den tiden som är kvar så kommer väl sommaren tillsluut ;)





HIMLA BAJSVÄDER! Hatar diig!! >_<

Kommentarer

Postat av: Hanna :D

Publicerad 2009-03-02 19:34:09

Jah vill åsså ha sommar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela