lostinyouth

HIPP,HIPP,HURRA!!

Publicerad 2009-03-26 20:59:38 i Vardagligt

GRATTIS CISSI 17 ÅR!!!!! <33 :D  Hoppas du får en underbar födelsedag med mkt tårta o presenter ;)

Jaa, vi har då känt varann sen fyran xD haha och vi har skapat en heel del minnen! x) Som, melonen (en riktig klassiker (; ) , studsbollar i trappen, och när vi såg på Svarta Damen (tror den heter så) hahah jag är iaf glad att få va din vän o man kan verkligen prata om allt med dig ^^ jag hoppas att vi håller kontakten fast du bor i Örebro :) Jaa vad ska man skriva mer? Du är en glad, snäll, rolig och söt person ;) Och jag är som sagt glad att jag känner dig :) Såå tillslut STOOOORA Grattis kramar och hoppas ditt 17-åriga år kommer att vara fullproppat med roligheter och glädje (;  Så grattis igen xD <3



Kommentarer

Postat av: cissi med knorr ;)----> ~~~

Publicerad 2009-03-26 22:04:38

thank you love^^, jag skulle säga samma saker till dig min lilla love^^ jag är så jätte glad att vi är vänner och jag vill absålut inte tappa kontakten med dig! puss och kram prinskorvsbanan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela