lostinyouth

Shopping ;D

Publicerad 2009-03-28 18:48:04 i Vardagligt

Jaao, idag har man då varit o shoppat loss x') Kan säga att det behövde min garderob! ^^   Om det är nån som undrar så köpte jag:
Ett par mörkblå jeans från cubus ^^
Ett par vita skor från Din Sko
En mörkblå tröja från Monki
Ett vitt linne från Monki
En grå "kofta" fast med korta ärmar x) från Monki
En gul Bh med rosetter från New Yorker x)

Jag är mucho nöjd! ;) Mahah jaao det har väl inte hänt nåt annat speciellt precis hehe ^^  Så jag orkar inte skriva en massa skit som inte har nån mening såå puss puss (;

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2009-03-28 22:34:24

Men jag tycker om att läsa det du skriver^^ vill ju veta vad ni har för er.. jag älskar kännslan man harefter man shoppat något riktigt bra, då är man nöjd^^

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-29 12:33:04

Vaddå behövde? Du har ju MASSOR av kläder! :o

Postat av: cissi

Publicerad 2009-03-29 22:20:21

Men jag tycker om att läsa det du skriver^^ vill ju veta vad ni har för er.. jag älskar kännslan man harefter man shoppat något riktigt bra, då är man nöjd^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela