lostinyouth

blabla

Publicerad 2009-05-01 22:40:01 i Vardagligt

Jahopp idag har man då firat lilla pappa^^ Lr han fyllde igår egentligen men de kom folk o så idag =P ooch i morrn ska man då stå o sälja kaklotter -.- Inte roligt, meen fick stå med Anna (våran lärare) för att den som jag egentligen skulle stå med var sjuk (:D) hähä nämen det blir kanske lite kul, KOM DIT VETTJA!!!! :D haha de är på B-hallen ^^

Och jag saknar min lilla älsk ;( Okej vi va i typ måndags (?) men de känns som eeeviigheeeteer ;P Och jag syftar då på lilla Hanna ;) <333 Fatta hur mkt du betyder!!!!! Dig kan man verkligen snacka med ALLT om och de skulle jag inte kunna med nån annan ;S Så du är och har varit en mkt viktig del i mitt eländiga lilla liv <333

Och jag saknar motivation -.- Kan NÅN motivera mig att börja cykla nångång på den där eländiga cyklen som jag har i mitt rum!!?? ;o Jag kan nämligen inte görat själv -.-'  Man vill ju få bort allt som man stoppat på sig nu under vintern hehe

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Nån som vill leka med mig nångång nästa vecka?? ;D  Ajja nu vet jag iaf inte vad jag ska skriva mer + att jag är trött.. så Natti natti <3

Kommentarer

Postat av: HAnna

Publicerad 2009-05-01 23:42:04

Naaw, :D Jottan<3 Du betyder mestast för mig med jue<3 :) Jag tycker också att vi är alltför sällan nu för tiden. Vi måste va oftare!!! Och jah! Nästa vecka ska vi va ^^ och ja, JAG KAN motivera dig! Hehe gnugga händerna i en elak gest Tro mig.. galet skratt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela