lostinyouth

GAAAH!! xo

Publicerad 2009-05-31 11:07:59 i Vardagligt

Kan ni troo vad som har hänt!!? Förskyld IGEN!!!!!!! >_< Seriööööst!! Nu äre 3:dje omgången jag får!! Vad är de här för nåt!! Liksom när jag är typ frisk från förskylningen kommer EN TILL!!!! Tänker snart isolera mig o aldrig mer komma ut *muttra*  De är säkert de där himla barnen som smittar mig >.< Sköönt att de är sista veckan nästa vecka! ;o Nej, nu får den här förskylningen va den sista! Annars kommer jag lacka ur lr nåt ;S Hehe


Igår beställde jag också en jätte fin kjol från Bubbleroom ^^  Ska börja använda mer kjolar o klänningar har jag bestämt mig för x) Tråkigt att bara ha jeans hela tin ;o haha  vet faktiskt inte mer jag kan skriva ;S Så ni får en bild på min blivande kjol x) Ciao!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-31 16:50:31

woho :P

Postat av: cissi

Publicerad 2009-05-31 17:47:02

åhå^^ jag använder typ aldrgi jean.. nu är det för varmt för det ändå^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela