lostinyouth

Gina ^^

Publicerad 2009-05-20 19:52:23 i Vardagligt

Idag kom den efterlängtade tröjan som jag beställde från gina :DD Var på jakt efter en sån i Norrköping i lördags men hitta ingen :( Fin fin är den ;)

Och i morrn ska man då leka med Hanna :D:D <33 Fast de kommer också en massa gubbar som ska renovera vårt badrum ;o Och jag ska va ENSAM hemma! scaryy. Nemen de går säkert bra^^

Jag saknar mitt långa håår :( Jag vet, jag passar kanske inte så bra i långt som jag gör i kort men man kan göra mkt mer roliga frisyrer när man har låångt x) Jag vill färga om håret också, till mörkbrunt ^^ Jag har hittat typ 2 färger som jag kan tänka mig sen behöver jag experthjälp av Hanna Carlsson xD Kan nämligen inte bestämma själv ^^ haha


Okej här skulle de vara en bild på min tröja om de hade funkat att ladda upp bilder!! :@ Nån som har samma problem? ;o

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-20 20:39:41

DE krånglar sådär ibland med att ladda upp bilder.. Men de funkar om man typ väntar ett tag! :) ooh, vilka färger? de haru inet visat mig än ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela