lostinyouth

Just dance..

Publicerad 2009-05-21 18:32:56 i Vardagligt

Idag hare inte hänt ett skit ;o Gick upp vid 12(!!!)<-- anledningen till dom att jag brukar typ aldrig sova så länge ;o Jag är mer en 11 människa ^^  Men iaf sen gick ja o duscha i klubbhuset x') Eftersom de renoverar i badrummet för ni som har missat de :P Igår blev jag glad för Alicia skickade bilderna från förra sommarn :D Minnen<3 Om ni är snälla kan ni få se nåra ^^  Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva ;S Här kommer nåra av bilderna och som inte ser helt tröga ut x)

I miss my hair.. haha kul man kan ha med nagellack ^^
Okeej, den bjuder jag på ;p
Sommaaar...<3
Sommar-08 ;)
De andra bilderna får ni komma hit o se på egen risk O_o ^^


Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2009-05-21 21:44:00

ja, bilderna <3, alltså fatta vad glad jag blev :0 HAHA, men vi ska ta massa kort i år också! HOPP-BILDER! :DD

Postat av: cicci/cissi

Publicerad 2009-05-23 14:17:20

nejmen :D vi har ju en likadan vit t-shirt med en röd rosett på XD

Postat av: Maria :D

Publicerad 2009-05-25 16:15:56

Finig bloggis <3 Söta bilder :3 Gillar den när du jumpar ner för bänken. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela