lostinyouth

Brumbrum ^^

Publicerad 2009-05-12 17:43:42 i Vardagligt

Jaao ska då berätta lite från söndan x) Det hände inte så fruktansvärt mkt kommer inte ihåg nånting typ ;o (tror seriöst jag börjar bli senil!) Men iaf vi spolar fram tills på eftermiddan då spela Sverige Bronsmatch i Ishockey mot USA ^^ Och att vi nu är ett brons rikare x) 4-2 blev de om de är nån som undrar xD (Ja, jag vet jag är en sportsnörd^^) Men iaf sen kolla jag lite på finalen :P Ryssland vann haha ok för att inte trötta ut er föör mkt så går jag nu över till måndan, det vill säga igår ;) Golvet blev då lagt o listerna bytta. Jag vet inte riktigt än vad jag tycker om golvet ;/ Asså jag var typ tvungen att välja ganska snabbt för jag skulle gå till skolan, så jag valde den som såg bäst ut. Och de fanns ingen snygg! ;o Så tillslut tog jag bara nån -.- Meen de är väl iaf bättre än de förra :P Och sen när man kom hem från skolan vare bara att sätta sig med läxorna >.<  Jag gillar verkligen inte den här "sluttampen" innan man slutar ;o Allt kommer typ på en gång! Usch..  och idag har man då vart med Jennifer mest ;D Hon är kul den där flickan x) haha och jag har varit konstig idag haha ska berätta några sega saker jag gjorde:
1.När vi gick till matsalen kom en fågel flygande, den var ganska högt över oss men jag ducka iaf haha
2.När jag handla en macka för 10kr i caffan lämna jag fram en tia o tänkte att jag skulle få en femma tillbaka.. hon i kassan sa : jag fick jämna pengar av dig   haha då kom jag på att mackan kosta tio xD
3.Efter gympan glömde jag mina skåpnycklar o min mobil i salen så en tjej kom in i vårat omklädningrum o fråga om nån hade glömt sin nyckel o en mobil, så jag fick ta emot mina saker i handduken haha

Och..jaaa.. de var säkert inte allt men jag känner att de här blir en mkt lång blogginlägg så jag sätter nog punkt nu. ^^

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-05-13 14:12:47

jossan, jossan, jossan >< Hahaha . väldigt många som skämt ut sig denna vecka. kan ju säga att jag gick in i fel klassrum när jag kolla på mobilen sen när jag var typ en och en halvmeter inne och kolla upp sitter en hel klass och kollar på mig. xD Hanna hade också lite roligt, men här ser ni faran med mobiltelefone :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela