lostinyouth

Julmarknad, shoppingpåsar och tunnelbana

Publicerad 2009-11-30 18:57:49 i Vardagligt

Jag har då som sagt varit i vår kära huvudstad Stockholm i helgen :D På fredan kom mammi och hämta mig i skolan tjugo i 1 hurray för att slippa Marie lektionen liksom ^^ Sen bar det av till bussen och sen tåget. Vi möttes av min moster o hennes barnbarn och sen åkte vi hem till min kusins lägenhet :) När han kom hem från jobbet lagade han super god mat (han är kock :P) hehe o sen satt vi o myste framför Tv:n tills de blev läggdags xD

På lördan vare tänkt att vi först skulle shoppa o sen gå på julmarknad på Skansen :) Men sen när vi såg att Skansen stängde kl.4 så blev de en heel dag med shopping! :D Fatta va ont i ryggen jag hade!! Men jag handla ändå inte sådär jätte mkt som jag skulle velat :P Men de blev iaf ett par svarta jeans, en T-shirt och ett par ljusgrå mjukisbyxor ;D och sen lite annat krimskrams då. Kort på allt har jag som vanligt inte haha men ni får la se när jag har de på mig hehe.

På söndan åkte vi då in till Skansen och titta på julmarknaden och vidare till Gamla Stans julmarknad ^^ De är så mysigt att gå bland julsaker o höra julmusik i högtalarna. Fast de va skit mkt folk så man knappt kom fram så var de ändå mysigt x) Och när vi va inne på Åhléns gissa vem jag såg då haha inte nån sån där jätte stor kändis men iaf haha jo, Sofi Fahrman ^^ Hon som har Sofis mode ni vet, hon satt där o skulle signera sin nya bok hehe. Sen efter lite mer spring i affärer var de dags att gå till T-Centralen o ta farväl :( så var den trevliga helgen slut. Vill tillbaka till Stockholm!! Tänker seriöst flytta dit ^^ Nån som hänger på så jag inte går vilse? x'D haha

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-30 23:50:40

Aw, låter mysigt! :D

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-12-02 21:39:53

Trevligt ställe att spendera en helg på :D Men själv far jag nog söder över :P Du Får Ta Hanna med dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela