lostinyouth

Café buss!

Publicerad 2009-10-24 12:16:34 i Vardagligt

Igår var man då nere på Finspång på Café bussen :) Hehe Hanna och jag drog ner dit vid 11 o där träffa vi Sandra och lite annat folk. Jag tyckte det var ganska kul faktiskt och snacka med fullisar hehe fast det var mkt kallt! Fast en del tyckte jag skit synd om som bara satt o mådde skit dåligt.. fast de är ju de som orsakat de men iaf. Mina modersinstinkter kom fram x') Hehe vi skulle iaf vara där o visa att man kunde ha kul utan att ha druckit o en massa haha fast när de såg Sandra o mig så vart de nog lite osäkra xD Men men sen vid 1 tror jag så skrev jag till Elvira att hon skulle komma o de gjorde hon :D Haha hon trodde jag var full.. men jag var så flumm så jag vart lite konstig :) Så är det.
Sen vid 2 nånting så kom Hannas mamma o hämtade oss och sen bar det av till sängen! ^^ Drömde massa skumma drömmar om kvällen o en massa haha (Y)

Just ja innan på kvällen klockan 6 var Hanna och jag på Michael Jackson konsert i Folkets Hus :) De va Musikskolan som spelade och sjöng en massa låtar. Då var man ju tvungen att gå lixoom ;) Men bra var det och sen gick vi hem till Hanna innan vi skulle ner till bussen. Men det var en mkt skojig kväll/natt som jag kan tänka mig att göra om igen! :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-25 23:29:17

Det var skojigt :D

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2009-10-28 20:02:11

det var la kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela