lostinyouth

Every day creates your history

Publicerad 2009-10-05 22:24:04 i Vardagligt

Jag har faktiskt ingen aning om va jag ska skriva :o Haha men får väl berätta lite om helgen ;p
I fredags va då sista dagen på de hela veckorna på praktiken skönt! ^^  Sen så va jag hemma o tog de lugnt tills Idol börja haha seriöst jag dampa typ sönder på att de tog den där Camilla!! ;o Vf inte Carl lr Rasmus lr vilken som helst!!! De sjunger ju dubbelt så bra som hon -.- Haha sen fick jag ännu mer damp när vi hade röstat vidare henne o Jon åkte ut, men Rabih är ju kvar ;D mihihi

Lördag o söndag kommer jag typ inte ihåg :o haha 

http://www.youtube.com/watch?v=FF5Q1jr28PM  mkt bra låt! :) Kunde inte lägga in den video jag ville ha så de får bli så här :p Men, lyssna o njut ^^

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2009-10-06 21:28:18

jag gillar Mariette! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela