lostinyouth

Hjälp vilket drag!

Publicerad 2009-10-01 16:52:26 i Vardagligt

Igår kväll kom då Hanna o hennes pappa o hämtade mig och så åkte vi o handla ^^ Vi skulle äta kycklingsallad så vi handlade lite till det o så nåt gott att ha till filmerna ;)
När vi kom hem så började vi med maten och sen Idol :D Haha de va typ då nångång jag börja bli helt knas, de visade han Eriks första framträdande inför juryn och eftersom vi hade rätt så högt på o han skrek xD Så kastade sig Maria bakåt i soffan o sa : Hjälp vilket drag! XD Jag iaf tyckte de va skiit kul o satt o garva åt de i flera minuter och resten av kvällen av massa andra grejer ^^ haha
Sen startade vi den första filmen, Final Call :) Mkt bra film må jag säga ^^  När den va slut satte vi på en ny film Shanghai Nights med Jackie Chan. Och sen, ja sen gick vi typ o la oss haha. Fast Hanna o jag låg o prata o garva o sa precis hela tiden innan vi bestämde oss för att sova x') haha.
Imorse vaknade jag vid 8 lr nåt för Hanna va uppe o spang, sen så somna jag o vakna och väcktes inte förrän min mobil ringde tjugo i tolv ^^ Då de va dags att åka hem.
Tack för en mkt rolig kväll! :D Måstes göras om! <3
Och Hanna jag kommer seriöst o biter dig i rumpan om du lägger in den andra Quasimodo bilden!! ;o Och den första också för den delen ;p

Kommentarer

Postat av: cecilie

Publicerad 2009-10-01 20:04:13

jag vill se quasimodo bilden _

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-02 00:30:58

HAHA X'D ASså du hade värsta Skratt-dampet ju! x') åh ja fatta ingenting ^^ HIHIH :D



Men det var mycket skojigt :) Måste göras om jaa, snart! ^^ HAHA :D



HEheheheh kan inte lova nåt (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela