lostinyouth

Dancing Machine

Publicerad 2009-09-11 23:01:37 i Vardagligt

Har inte skrivit på ett tag nu, kan bero på att de inte hänt nåt som är värt att skriva om. Lr jo, i onsdags lekade jag med Uttern :) Vi kolla på Top Model klipp haha, jag saknar henne redan, hon åkte till Söderköping idag o kommer inte hem förrens på söndag. Bara att hon är borta är de som om nåt fattas på nåt sätt :p Ajja, hoppas du hare bra iaf<3

De här gör jag bara för att försriva tiden lite..:p

Jag kommer från: Finspång

Jag heter : Jossan

Hur gammal är du : 17

När fyller du år : 21 augusti :)

Tycker du om någon just nu : Maybee :p

Jag samlar på : Dammråttor! :D

Gröna eller röda äppeln : Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hanna :)

Vilken tid gick du upp idag : Vid 9

Har du sovit i din egna säng inatt : yesyes

Har du strumpor på dig nu : Aah

Hur svarar du i telefon : Hej de är Josefin ^^ Lr om de är nån kompis säger jag ba hallå

Vad ska du göra ikväll : Hmm.. sova =)

Vad ska du göra imorgon : Va med Sannii :D:D

Var vill du bo när du blir stor : Vartsomhelst förutom Finspång!

Är det okej att gråta : Eeh jaa?

När grät du senast : Vet inte

Vilken årstid tycker du bäst om : Sommaaar :D

Bär du glasögon eller linser : Jaao linser

När går du upp ur sängen typ en helg morgon : Vid 11 typ

Har du piercing : Naj

Vill du gifta dig : Jaa ;D

Vill du ha barn : Jaa ^^

Solar du ofta : Haha nee

Är du bra på att laga mat : Ganska så (Y)

Gillar du att dansa : Jaaaa! :D

Är du flygrädd : Joo, lite iaf

Hur vig är du : hahahha (A)

Vad dricker du helst när du är törstig : vatten antar ja

Vilken är din favorit glass : lakrits

Tror du på ett liv efter döden : Yees ;)

Vad äter du helst när du ser på film : Nåt snack hehe 

Bor dina föräldrar tillsammans : Aah :)

Har du tandläkarsckräk : Njee

Vad heter du i mellannamn : Emmy Elisabet

Är du morgon eller kvälls människa : Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du : Typ gröna

Vilka hår färger har du haft : Mörkblond, mörkbrunt, rött, fult rött haha, mörkmörk brunt

Biter du på naglarna : Ibland

Är du beroende av något : Musik x)

Röker du : Neveer

Hur ofta tränar/motionerar du : Hehe mindre än jag skulle vilja jag är ba lat av mig ^^

Senaste låt du hörde : All the above

Brukar du bädda sängen : hahah (A)

Hur många timmar sover du på en natt : 8 kankse?

Senaste bok du läst : Räcker det om jag älskar dig?

Har du kysst någon under den senaste veckan : Naj

Vad var det senaste du sa : Go natt tror jag
 
Önskar du att du bodde någon annanstans : Jaaaaaaaaaaa

Vem kramande du senast : Linda tror jag hehe

Saknar du någon nu : Yeees

Vem ringde du senast : Ingen aning ;o

Vad är du allergisk mot : Inget

Var du glad igår : Ja, de va jag

Vad är din favoritfärg : Varierar ;)

Sminkar du dig : Aaah

Känner du dig värdelös : Ibland

Känner du någon som har tagit självmord : Nope

Har du somnat i skolan någon gång : Hehe vet inte halvsovit kanske =)

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2009-09-12 11:37:38

Tihi. Vilka bra andranamn du har det låter "civiliserat" Haha ;D Emmy Elisabeth what are you doing?! Hohoho. Jag vet inte hur man skriver civiliserat skratt :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-13 15:33:44

naw :D Jag saknat dig med<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-13 15:34:07

naw :D Jag saknat dig med<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela