lostinyouth

..

Publicerad 2009-09-20 23:43:46 i Vardagligt

Har stått o vinglat på kanten länge. Tillslut föll jag, jag faller och jag vet att jag snart kommer slå i backen, hårt. När vet jag inte bara att de kommer va skoningslöst.
Allt inom mig faller, mitt självförtoende, självkänsla. Allt bara faller i hop, rasar samman till en grå hög.
Det stormar inombords jag vill inte leva de liv jag lever nu. Jag finns bara här, lever utan att riktigt leva. Är trött på mig själv, trött på de liv jag lever. Vill härifrån. Vill härifrån och aldrig komma tillbaka. Känner mig obetydlig, som om man lika gärna kan leva utan mig, jag är den där lilla saken som man får extra i flingpaketen, som man egentligen inte behöver.
Jag är väldigt negativ just nu. Det känns som om det aldrig blir som jag vill. Att allt o alla bara går sina egna vägar medans jag står där i vägkanten och tittar på.
Jag tänker alldeles för mkt tänker på sånt som man egentligen inte behöver lägga en tanke på. Men ändå dyker de upp för att virvla runt som en tornado i mitt huvud och de går inte att stoppa.

Kommentarer

Postat av: Sanni

Publicerad 2009-09-24 17:29:06

du skas inte behöva känna så Jossan!! Du är en fantastisk person och det är du som styr ditt liv, så styr den dit du vill :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-27 23:02:50

Har tydligen missat detta inlägg :o Men lägg av Jossan! Sådär ska du verkligen inte känna! Ibland känns det sådär.. man vill göra något liksom man väntar på att något ska hända och förändra ens liv drastiskt men det händer ju aldrig. Du måste själv styra vägen dit du vill. :) Jag fattar inte varför DU ska känna så? En så himla snygg, rolig och underbar tjej som du liksom. Va sjutton tänker du så för. =P Släng bort de där tankarna för innerst inne så vet du att du är bäst!



Btw så saknar ja ju dig. Vill va MYCKET oftare! :) Dumma skola som kommer i vägen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela