lostinyouth

Helg,

Publicerad 2009-09-06 11:01:18 i Vardagligt

I fredags vakna man då med halsont -.-' Men gick till skolan iaf ^^ Där snacka alla typ HEELA tiden om Svininfluensan, seriöst, så då blev jag ororlig haha och på en rast följde Elvira med mig till skolsyster XD Hon typ lyste i halsen me den sån där grej o konstatera att de va inget sånt.
Jag har inte brytt mig så himla mkt förrut men nu så blir man lite paranoid ;) Ajja när dagen va slut begav man sig då hem och gjorde inte ett skit för jag orka inte hehe. De va väl de enda som hände på fredan (Y) :)

I lördags skulle man åka in till stan, meen eftersom man har åkt på äckel förskylning så blev de inge av med det >_< HATAR förskylning!!! Jag som hade sett fram emot de, jag behöver ju nya jeans.. *suck* men men får la åka nån annan dag hoppas nästa helg.. Annars gjorde jag inte ett skit typ låg o slappa ba ;P jätte kul... De va min andra hela ointressanta dag :p Joo förresten jag kolla på fotboll också haha De va nog dagens höjdpunkt skulle jag tro.

Idag är man genomförskyld men mår ändå lite bättre, idag blir de nog ba att göra läxa o en massa skit. Blä, men de måste göras så. Annars ska man väl inte göra så mkt annat. Väldiigt vilken skojig helg jag har haft -.- 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-06 16:17:17

naaaaaaw :( <3 Vi måste va snart. SÅ fort du är frisk!! :D Saknat min lilla sak<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela