lostinyouth

Stan och praktik

Publicerad 2009-09-20 12:54:36 i Vardagligt

Har inte lagt in på ett tag nu men har inte orkar hehe (A) Men ska väl ta o berätta lite om vad som har hänt..
I torsdags fick vi ÄNTLIGEN reda på var vi ska ha praktik! Sega är dom -.- Och jag fick på Storängsskolan jippiie, typ 192742 mil härifrån haha nemen iaf ;p Men jag kan faktiskt behöva lite motion! Så de blir väl bra hoppas ja..

I fredags så åkte vi då till då till skolan för jag skulle se vart jag skulle gå in o allt sånt x') Alicia visade mig :) Haha annars hade jag väl irrat runt där som en höna! Men jag trivdes faktiskt bra där lr de kändes bra på nåt vis :p Att de kanske inte kommer bli så himla farligt o jobbigt som jag tror.. hehe

I lördags åkte vi då äntliiigen in till stan o lilla Uttern följde då också med :) Hittade inte ett skit jo men mascara ;p Men de finns massa grejer som jag behöver mer! Byxor, gympadojer, vinterjacka.. you name it! Ajja tror att de blev så för de blev lite stressigt på slutet, hatar näre blir stressigt så man inte hinner titta på allt som man ska göra! Men Alicia o jag hann till Stadium i sista minuten ;) Där vi prova Adidas jackor hoho vill ha en sån!! Dom är as sköna ju ^^ Men de får väl bli nästa gång :).

Denna mascara blev de :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-27 23:05:01

blev inte min kommentar till detta inlägg skickat? :o KONSTIGT! :o men det va ju skoj skoj i stan<3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela