lostinyouth

Todays news

Publicerad 2009-09-02 21:49:51 i Vardagligt

Idag var Achmed sjuk ;(  Skolan va sjukt jobbig men vi fick sluta tidigare (Y) haha Jennifer o jag hade de ändå ganska trevligt ;) hehe
De har inte hänt någongting här hemma, trist, men jag har tyyp lärt mig dansen nuu *stolt* xD Haha Alicia sa åt mig att filma så hon skulle få se o jag lydde hennes order HAHA säger jag bara xD De skulle kanske se snyggare ut om nån lärde mig stegen ordentligt o långsamt men nu äre som de är o de är väl bara att träna på! Jag tänker INTE ge mig mohaha
De är en mutant mygga i mitt rum! ;o Och jag vet inte vart den tagit vägen.. den är läskig. Savee Meeeee.....

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2009-09-03 14:51:00

imorgon kommer jag nog, mina små kycklingar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela