lostinyouth

Vart tar dagarna vägen? ;o

Publicerad 2009-09-03 20:53:50 i Vardagligt

Idag var typ som dagen igår. På musiken ska vi ha en musikal och vi gick igenom replikerna o vem som ska vara vad. Är väl inte sådär jätte nöjd med min roll precis.. men men. Sen på bilden fick vi göra figurer av kondomer helt stört haha men man häller gips i o så ska man hålla så man vill att den ska se ut o sen så stelnar de :P Och sen till min stora förfäran va tror ni vi ska göra!? Joo figurer av ballonger! >_< hatar ballonger. Och jag satt då brevid Jennifer och hon blåste upp den ganska stor och sen skulle hon göra något, tror ni inte att skiten sprängs i mitt öra!?! Ajja, sen när allas var uppblåsta o klara börja vi limma dit papper :P Fattar egentligen inte vf man ska göra sånt här men de blir säkert skit bra (Y)

Och jag drömde världens segaste dröm inatt!! Fast nu komme rjga inte ihåg den -.- Lr jo lite jag typ skulle klippa mina naglar lr nåt (??) hahah Hanna, du kommer bli chockerad men.. du var med i min dröm!! :o  haha asså du är seriöst jämt med! xD haha

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-05 12:10:20

Haha X'D Jag är helt enkelt din drömflicka ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela