lostinyouth

Fina flickor kan också leka ko

Publicerad 2010-04-05 11:36:27 i Vardagligt

Igår var man då på en låååång vårpromenad med Sandra :D Haha det var mkt trevligt och mysigt och här kommer lite bilder (ja jag tog med mig kameran! duktigt av mig ^^)

I början av våran vårpromenad ^^ haha

Sandra leker fotomodell x)

Jag och min super snygga modellpose ;)

 Det växte vinbär på träd :D

Sandra bestämde sig för att klättra i berg x) Det tog ett tag, men upp kom hon!
   

Efter Sandra hade visat sin stora talang så gick vi förbi en hage.. och ja bilderna får tala för sig själva men jag gör dom små både för Sandras och min skull xD

   
Hehe efter vår fina charader begav vi oss hemåt eftersom vi var typ vid Bönergården x)

När vi var på asfalt igen var vi så trötta i benen så vi satte oss ner o vila ^^ Där kom den här fin fina bilden till och den får också bli den sista ;)



En väldigt härlig promenad var det :D <3

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-05 14:45:04

Hahahaha!!Älskar de där bilderna :) <3333

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-05 17:13:00

HAHAHAHA XD Guud va snygga ni är!:D Jossan KOssan<3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela