lostinyouth

If we ever meet again

Publicerad 2010-04-20 21:07:56 i Vardagligt

Då var veckans jobbigaste dag avklarad, och den har verkligen varit en.. ja vad ska man säga känsloladdad dag xD  Jag var faktiskt på ganska bra humör i morse vilket förvånar mig än haha. Men iaf, dagen började ganska bra men typ i mitten så skulle Sara kolla på sitt schema, och vad står det där? JO att vi inte ska ha en kurs som vi har haft nu i 4 veckor i övertid! :S Asså, borde inte läraren liksom hålla koll på det!!?? På hennes stod det ju också så.. och om vi hade fått nya scheman som man ska få efter varje terminsavslut så skulle vi ju ha upptäckt det. Men nej. Har typ tagit ur all irritation nu så okar inte skriva om det mer.

Vi var också vid Hopptornet, vi skulle bygga en bivack som är typ som en koja. Kallt var det men det funka. Sen var det då dags för idrott, och som ni läste i förra inlägget var jag inte så förberedd (A) Men! jag fick ta det nästa gång :D haha. Så nu SKA jag köra i genom det.. nångång iaf ^^

Jag har även 234385973 rester att ta igen. Om det inte vore för Jennifer o Elvira så skulle jag seriöst inte klara igenom skoldagarna xD <3 De livar upp en ska ni veta ;)

Ska också köra Go Cart imorrn, hehe, ja ni som har sett mig viket inte är så många som tur är vet att jag suger och att jag kör som en gammal tant! hahah men det blir säkert bra. Får berätta mer hur det gick i morrn ;)

Slänger in en låt också :)


Ridin' Solo- Jason Derulo

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-04-25 01:28:50

HAHA XD Naaw.. DUMMA lärare!!! xP

Synd att det inte blev nån Goocart! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela