lostinyouth

Movie night

Publicerad 2010-04-08 20:30:30 i Vardagligt

Igår så hade jag, Hanna, Fredrik och Sandra filmkväll ^^ Det var mycket nice. Fast det blev lite senare eftersom vissa (nämner inga namn) inte kom i tid x). Men när alla väl var samlade började utlottningen av den första filmen, det blev en Stephen King film, The storm of the century. Vilket egentligen var som en miniserie och den var typ 4 timmar lång haha. Men den var väl ganska bra :) Lagom läskig så tillochmed jag kunde kolla på den utan att drabbas av hjärtattack :D När den var slut så tänte vi gå på en nattpromenad and so we did. Ja, jag vet inte om jag har några kommentarer på den promenaden men kan säga att om jag inte fick hjärtattack innan så fick jag det då.. (A) Hehe.
När vi kom tillbaks igen så satte vi på en till film, Shooter ^^ Tillslut var det bara Hanna och jag som klarade att hålla ögonen öppna xD Fredrik hade slocknat och sov så sött och tillslut slumra även Sandra till haha. Vid halv 4 var filmen slut och vi började sakta men säkert att bege oss mot våra madrasser :) Tror klockan var kanske halv 5 innan jag hade somnat.
På morgonen vaknade jag tiidigt som vanligt när jag sover över hos nån och fick höra när Sandra vääldigt diskret *host* smög iväg för hon skulle hem x') Sen var det då bara att vänta på att någon mer skulle vakna. När klockan kanske var halv 11 vaknade Fredrik och sen var det bara lilla Hanna kvar ^^
Vi gick så ner för att äta frukost och när vi var mätta och belåtna gick vi upp igen för att packa och sen så kom mami och papi för att hämta mig och även Fredrik fick lift hem till sig :) Så var det slut.
Jag tycker det blev en mycket lyckad och rolig kväll fast vi bara hann se 2 filmer men det är inte så viktigt när man har så festliga vänner ^^ <3

Just det hade även fått hem ett mycket efterlängtat paket från HM ^^ Bilder på det kommer väl snart :P

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-09 12:56:51

Hömpf! Jag var mkt disskret! :)HahahaDet var madrassens fel ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-10 03:08:26

HAHAH bästa kvällena<3 :)

JAG VILL SE H&M PAKETET!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela