lostinyouth

One day in the city

Publicerad 2010-04-03 16:18:04 i Mode & Shopping

Äntligen har jag fått åka in till stan :'D  Det blev lite shopping också fast inte så mkt kläder som jag skulle velat :(  allt var så utplockat.. men hoppas iaf på en till dag i stan nu i veckan :) Jag har väl inte så mkt mer att säga så lägger in lite bilder på det jag köpt.

Linne från Gina Tricot ^^

Hårfärg :D och Nagellack köpt från Cubus :)

3 st ansiktsmasker från ÖB x)

Samt en aniktsskrubb från ÖB ;D

Som sagt så blev det inte så mkt kläder ^^  Men är nöjd ändå.

Så har inget mer att säga nu än GLAD PÅSK! :D<33

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-03 20:32:39

fint linne :) Såg fjärilar idag :P eller så kanske det bara var en. Jag vet inte. minnet sviktar när man blir äldre ;) Haha . och så har jag inte ens fyllt 18 än.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-05 03:01:57

Oh najjs!!:D Hihi snyggt linne ^^ Härfärgen blir nog skitbra också x)



Jasså du, du åkte en tur till Öob? XD hihihih! bra att du lyder mig! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela