lostinyouth

Om du lämnade mig nu

Publicerad 2010-08-18 12:58:24 i Mode & Shopping

Igår var en otroligt jobbig dag. Hälsade på en barndomsvän på sjukhuset, bröt typ ihop när vi gick ut. Men de gick över tillslut. Sen begav jag mig till Hanna där de kom en till våg, ka bara säga att jag är så himla glad över att jag har en sån sjukt bra bästis som Hanna <3 Tack.  Annars så spelade vi xbox och såg på Tv vilket var väldigt trevligt :) Åkte sen hem vid 9, och det kom vågor med jämna mellanrum inte långa men ändå jobbiga. Hatar att det känns som om jag är den svaga när jag borde vara den starka.

Nej, nu ska jag prata mer om det.. tänkte faktiskt lägga in lite bilder på kläder som jag har inskaffat mig under sommaren hehe, dock inte allt för de ligger i tvätten ;)
Klaga inte på bilderna, kämpade as länge med självutlösaren men de ville sig inte så de fick bli mot spegeln x)
     


Haha börjas märkas ett mönster här lr vad? Allt är från HM haha! Kanske dags att skaffa sig ett medlemskort kanske? ;)

Kommentarer

Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

Publicerad 2010-08-19 23:48:56

Du är bästaste bästisen själv<3 Ställer alltid upp om det är nåt, det vet du? X)



Ooh va fin du va i allt! :D avis

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-08-23 09:17:02

Du är stark jossan! :) Tror nog att det är många som skulle gråtit i din situation också. och ja, det är väldigt fina kläder :) Grattis till dina fynd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela