lostinyouth

Scrubs-kväll!

Publicerad 2010-08-09 12:37:56 i Vardagligt

I lördags hade jag och Sandra scrubs kväll/natt i Baptist ;D haha Vilket betyder att vi helt enkelt såg på Scrubs x) Vi ladda upp med chips och cola och började kolla. Efter ett tag så drog vi ut barfota i regnet och ville busa lite ^^ Vilket Sandra och jag borde vara mästare på haha. Vi gick genom Slottsparken och fundera på vad vi skulle göra. Kom inte på en enda sak, vi ristade iaf in våra initialer på en björk haha x) Sen spatserade vi i rondellen som är vid Missionskyrkan och gick vidare. Efter en lång promenad och lite dans så bestämde vi oss för att vi skulle lägga oss på vägen, så vi tog ett varsitt övergångsstreck och la oss x)  Det där var inte så galet som vi hade tänkt oss men men, vad ska man göra i Finspång för galet? Sandra och jag har redan tänjt på gränserna så mycket som vi har kunnat haha!
När vi var tillbaka i kyrkan så fortsatte vi kolla och sen kom Sandra på den fantastiska idén att vi skulle skjutsa varandra på en sån här matvagn xD Hahahah, trodde jag skulle dö där ett tag! Men roligt var det!
Men när klockan började närma sig 5 så verkade colan ha runnit ur mig och jag började nicka till mer och mer så vi bestämde oss för att städa och bege oss hemåt ^^ Men vaad hände när man gjort sig iordning och var beredd att sova? Jo jag var pigg! -.-  Haha typiskt mig asså.
Men det var iaf en mkt lyckad kväll! :D

Kommentarer

Postat av: vanilla bear ;D

Publicerad 2010-08-09 12:56:14

Hahahahaha vi ägde den natten!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela