lostinyouth

Varning!

Publicerad 2010-08-11 23:02:16 i Videos

Såg nyss på en film, The Collector. Typ en skräck-thriller. Det enda jag säger är: SE DEN INTE! Asså, jag mår seriöst fortfarande illa haha. Det handla om en kille som skulle göra inbrott i ett hus, men som redan var inkräktat. Familjen var inlåst i källaren och nu måste han göra allt för att rädda dem. Men bara det att han som hade låst in familjen hade placerat ut en massa fällor överallt i huset. Ja, kan säga att det är mkt.. blod, mkt mkt skrik och mkt mkt mkt äckligt!! Skulle kunna ha lagt in en bidl lr nåt så ni kan komma ihåg att den ska ni inte se, men jag kommer säkert så bara börja må illa igen och vågar inte riskera det ;) Men kan upprepa namnet igen, THE COLLECTOR x) See deen intee!!!  

Från en sak till en annan så åker jag till Sthlm imorrn till min broder ^^  Kommer hem på söndag, hör gärna av er vettja :) And don´t see the movie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela