lostinyouth

Jag är bara för smart ibland

Publicerad 2010-12-06 14:59:49 i Vardagligt

Japp, rubriken säger det mesta ;) Har glömt lösenordet till min msn eftersom på förra datorn så hade jag bara så att man bara kunde klicka på logga in, men nu förstår nu har pappa köpt en ny data så jag har absoluut ingen aning om vad mitt lösenord är (Y) Har seriöst försökt med alla lösenord jag skulle kunna tänka mig att ha men naae. Och den där himla skiten om att man ska återställa sitt lösenord hur ska jag kunna göra det när de skickar det till min msn, som jag inte kommer in på!
Ajja, det enda jag får göra är väl att skaffa en ny haha namn förslag? ;D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-12-06 15:48:02

HAHAHA xD söt du är! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela