lostinyouth

Down

Publicerad 2010-02-13 19:19:13 i Min musik


                                      Chris Brown-Down

                                       
Idag har jag sett på That 70´s show heela dagen! :S Haha man fastnar fört ;) Ajja, hade ändå inget vettigare för mig så de gör inte så mkt. 
Ska klippa mig nästa vecka btw dagen innan vi ska åka till Åre. Kan både va till en fördel o nackdel ;) Men ska inte göra nån sån där jätte stor förändring precis, ska bara klippa bort allt slitet o klippa upp det. Vill ha långt hår ett tag nu, fast kommer säkert få ett ryck o klippa de kort igen x) But not this time. Har absolut inget mer att skriva. Men kolla in bästisens blogg --->www.litetkakmonster.blogg.se där hon skrivit ett bra inlägg om Alla Hjärtans Dags deprission ;) Jag mår iaf lite bättre av att läst de så ^^ Hon är bra min lilla Utter <33 :D

Kommentarer

Postat av: fredrik

Publicerad 2010-02-15 22:08:54

70´s show :D erkänn att du blev sugen när du såg min coola nya frisyr. :P haha typ :P

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-16 20:36:13

sv: du är söt <3 :DDD jag såg dig inte i vimlet av beundrare? XD vart du nertrampad? XD hahahha <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela