lostinyouth

Going Crazyyy

Publicerad 2010-02-27 21:50:50 i Vardagligt

ÅÅÅH JAG VILL SHOPPAAAA!!!!!  Ursäkta mitt lilla utbrott men jag är så himla sugen på att shoppa så jag vet inte vad! :o Har suttit o dregglat framför massa sidor nu så de kanske inte är så konstigt men iaf! Jag vill handla vår kläder!! I tonvis! :D Nån som kan tänka sig att med mig stilla min hunger? x) Kanske nästa helg lr nåt om de går för sig. Åååh.. min vår klädslista kommer se ut så här:
-Massa stora tröjor o linnen
-Pastellfärger
-Randigt (kommer aldrig tröttna på randigt ^^)
-Fina leggings/strumpbyxor

Okej, detta var ett helt onödigt inlägg känner jag nu xD Men men orkar inte ta bort de nu så nu får de stå en massa onödiga saker :D Men som sagt vill du va med o stilla min klädhunger? Anmäl dig då, så får du en överraskning på köpet! Hehe.. nej men om de inte är nån som vill så får jag väl muta med en överraskning helt enkelt :) Är liite desperat känner jag nu men, I don´t care ^^  Är lite flumm också, hehe men om du känner dig sugen hör av dig ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-28 17:47:21

Ja vill mä shoppa x'D

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-02 01:47:40

JAG ÄR GALET SHOPPINGSUGEN!! håller på att DDÖÖÖ av shopping-behoov!! GAAAH xD lika sugen som du!! :D Du å jag jossan, du å jag!! x'3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela