lostinyouth

Packa, lr inte packa, de är frågan

Publicerad 2010-02-18 20:19:12 i Vardagligt

Jaa, sitter nu med den eviga frågan om jag ska börja packa lite smått så jag slipper de mesta i morrn och sen på lördagsmorronen.. Hehe. Ska ju upp typ vid 4 på lördag eftersom vi ska åka klockan 5! Usch usch usch. Men tror ändå de komemr bli en super vecka, är suuper taggad på att åka skidor! :D

Vet inte riktigt va jag ska skriva mer, får se om jag hinner med nåt imorrn ;) Annars önskar jag ett bra Sportlov till er alla ;D <3

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-02-18 20:28:24

to pack or not to pack that´s the question. tycker du ska packa ^^ men det kommer du säkert vänta med Haha. detsamma. kom tillbaks fort som attan!!! ;D Haha

Postat av: cissi

Publicerad 2010-02-19 17:55:26

bye bye! have a wonderful time^^

( felstavat kanske)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-19 18:20:06

Ha det så kul :)! Tvinga Hanna att ha hjälm! o du med för den delen!! x'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela