lostinyouth

He´s alive!

Publicerad 2010-01-04 19:25:14 i Vardagligt

Haha idag när pappa o jag åt mat så hade vi en ganska intressant diskussion x'D Om Michael Jackson va död lr inte, jag tror han är de medan pappa inte trodde det.Haha. Ioförsig så tror jag inte pappa va så där jätte seriös eftersom han snacka om att han bodde i underjordiska gångar i Pans Labyrint på Hawaii och nåt om att Harry Potter kom o vifta med sitt trollspö! x'D HAHA tyckte de va lite kul, jag hade iaf BÄTTRE argument än han! Mohaha.

Nog om det, hmm.. vet inte riktigt va jag ska skriva, känns som om ingen bryr sig i vilket fall som helst så :p Hmm.. HM kataloger är förädiska! Man kollar i en o så ser man nåra snygga saker osm man skriver upp, men de är andra o tredje gången som man verkligen hittar allt som man missat! :o Ojojoj, kommer ruinera mami o papi ^^ I morrn ska man iaf åka o shoppa med Hanna o Alicia ska bli mkt kuul :D Har bestämt mig för att jag MÅSTE köpa en ny vinterjacka innan jag åker till Idre!! Gillar verkligen inte den jag har nu >_< Och kanske ett par termobyxor om ekonomin tillåter haha, fast har en svaag aning om att jag kommer köpa andra saker än de jag verkligen behöver men Hanna du vet va du ska göra då! Tackla mig o släpa mig därifrån ^^ haha

Jaa ni gott folk, vet inte om jag har så mkt mer att skriva om... ni får gärna höra av er lr nåt ;) Jag bits inte jag lovar! Typ om ni vill gå på promenad, åka pulka lr va som helst xD Såå nu vet ni!


Slänger in en random bild typ, måste verkligen ha en fotodag snart! x')

Kommentarer

Postat av: sanni :D

Publicerad 2010-01-04 20:39:20

Men söta Jossan måste man ju skriva kommentar till :D



Jag är jätte pepp på att också vara med på en foto dag nån gång :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-05 01:21:31

ooh.. :D Jag vill ha fotodag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela