lostinyouth

Lite hipp o happ

Publicerad 2010-01-29 19:30:22 i Vardagligt

Jaha, då har man då iaf fått två kommentarer om va jag borde ha i bloggen x) Cissi tyckte att jag skulle ha mer bilder hehe.. jaa jag ska försöka bli bättre på de, och förbättringen kommer här nedan ;) Och de andra va från Elvira om att jag ska skriva Elvira är bäst för att.. varje dag o sen dagens outfit haha. Ja, Elvira de där med att jag ska skriva att du är bäst kan jag väl ta med ibland om du blir nöjd då haha och de där med outfits grejset får vi se hur de blir med de ^^

Idag har vi bl.a hållt på o fixa inför Öppet Hus i morrn :P Va nära att få värsta anfallet haha typ vi hade ingenstans att sätta upp lappar, och jag sprang o leta efter en himla svart tusch -.-  Plus att typ halva klassen bara satt o inte hjälpte till ett skit. Jätte kul!..  Ajja, vi fick iaf sluta 1½ timma tidigare!


Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Publicerad 2010-01-30 07:15:31

snygging :D ahdå, jag blir nöjd :) hahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela